PixelDread – můj první vydaný mobilní titul
Vítám vás u mého blogu!
Dnes vám chci představit svoji mobilní hru PixelDread – projekt, který jsem začal před dvěma lety jako jednoduchý prototyp. Po roce pauzy jsem se k němu vrátil, přetvořil ho na svoji maturitní práci a nakonec ho dotáhl až k oficiálnímu vydání na Google Play.
O čem je hra
PixelDread je 2D pixelová adventura s hororovými prvky, ve které se vžijete do role detektiva Johna.
Vaším cílem je přežít a projít lineárním příběhem plným napětí, psychologického tlaku a boje o život v tajemném, rozpadajícím se světě.
Gameplay
Původně se hra ovládala gesty, ale od bety jsem přešel na klasický joystick, který je pohodlnější pro většinu hráčů. Munice je omezená, takže každá rána se musí promyslet – žádná bezhlavá střílečka. Hra také obsahuje několik miniher, které zpestřují gameplay, a je dostupná v češtině i angličtině.
Technické pozadí
- Vyvinuto v Unity
- Integrace služeb: Admob, in-app nákupy
- Plánování hry pomocí Kanban metody (celé v Notionu)
- Vydávání a spravování Google Play Console
Co mi vývoj dal
Tento projekt mě naučil dotáhnout komplexní hru od nápadu po vydání. Jako sólo vývojář jsem musel zastat všechny role – programátor, designér, level designér, grafik, zvukař, scénárista i marketér. Získal jsem cenné zkušenosti s Google Play Console, které se mi budou hodit i v budoucnu při mobilním vývoji.
Hru si můžete na android stáhnout zde: Pixel Dread